0599-650958 info@taskturn.nl
Selecteer een pagina

Wie zijn we?
Task & Turn Holding B.V. (en Task & Turn Uitzenders bv) is gevestigd in Nieuw Buinen, Drentse Poort 18. Wij zijn verantwoordelijk voor het verwerken van jouw gegevens.

Wat mag je van ons verwachten?
Wij vinden jouw privacy belangrijk. Wij hechten dan ook grote waarde aan het zorgvuldig en veilig omgaan met gegevens van onze kandidaten, flexmedewerkers, opdrachtgevers, werknemers, leveranciers en bezoekers van onze website. Dit doen we in overeenstemming met de privacy wet- en regelgeving, waaronder de Algemene
Verordening Gegevensbescherming.

Wij verkopen jouw gegevens nooit aan derden. Wel maken we gebruik van de dienstverlening van andere partijen die namens ons gegevens verwerken. Wij sluiten verwerkersovereenkomsten af met deze partijen zodat ook zij zorgvuldig omgaan met jouw persoonsgegevens. Wij blijven immers verantwoordelijk voor bescherming
van jouw gegevens.

Daarnaast delen wij gegevens met andere partijen waar wij dat vanuit wet- en regelgeving of op basis van een contractuele bepaling verplicht zijn. Bijvoorbeeld met de belastingdienst of een andere overheidsinstantie. Ook kan het noodzakelijk zijn om jouw gegevens te delen met andere partijen als onderdeel van onze
dienstverlening. Bijvoorbeeld wanneer wij jou voorstellen bij een opdrachtgever.

Wij bewaren jouw gegevens niet langer dan strikt noodzakelijk voor het doel waar de gegevens voor verkregen zijn.

Wanneer verwerken we jouw persoonsgegevens?
Wij verwerken jouw gegevens vanaf het moment dat je:
jouw gegevens invult op onze website;
je inschrijft op één van onze vestigingen;
gebruik maakt van onze dienstverlening.

Het kan gebeuren dat wij gegevens over jou verwerken die we niet direct van jou verkregen hebben. Ook dan verwerken wij deze gegevens enkel voor een vooraf vastgesteld en gerechtvaardigd doel.

Wat doen we met jouw gegevens?
Dat hangt ervan af hoe wij jou kennen. Als je onze website bezoekt, dan verwerken wij andere gegevens dan wanneer je bij ons werkzaam bent. In onderstaand overzicht hebben we hier rekening mee gehouden. Het kan dus zo zijn dat meerdere categorieën op jou van toepassing zijn. Daarnaast informeren we je ook hoe we met jouw gegevens omgaan in specifieke situaties, bijvoorbeeld wanneer je een event bezoekt.

Voor bepaalde verwerkingen vragen we vooraf jouw toestemming. Mocht je geen toestemming geven en/of bezwaar maken tegen deze verwerking, dan kan dit gevolgen hebben voor de dienstverlening die wij aan jou leveren.

Ik bezoek de website
Communicatie
Als je contact opneemt met ons, bijvoorbeeld via e-mail, social media of telefonisch, kunnen wij je contactgegevens vragen. Dit doen we om je vraag of klacht af te handelen en om je eventueel later te benaderen met aanvullende informatie. Je gegevens zijn alleen toegankelijk voor degenen binnen de
organisatie die zich bezighouden met de afhandeling van je vraag of klacht.
Wij gebruiken diverse ICT-middelen, zoals e-mail, om onderling en met jou te communiceren. Hier houden wij een geschiedenis van bij zolang dit relevant is voor opvolging, verantwoording en beveiliging. Wij maken hierbij geen gebruik van (cloud-)leveranciers buiten de EU.
Onze website maakt gebruik van het Comodo SSL certificaat.

Cookiebeleid
Task & Turn Holding B.V. maakt gebruik van cookies wanneer je de websites www.taskturn.nl bezoekt. Je kunt hier lezen waarom wij cookies gebruiken, hoe je de cookies kan accepteren of verwijderen en welke cookies wij precies gebruiken.

Waarom gebruiken wij cookies?
Een cookie is een klein (tijdelijk) tekstbestand dat tijdens jouw bezoek aan een van onze websites op je computer, tablet of smartphone wordt geplaatst. In dit tekstbestand wordt informatie opgeslagen die wanneer jij later opnieuw een bezoek brengt aan de website wordt herkend.
Doordat onze website dit herkent, is het voor jou gemakkelijker om onze website te gebruiken en hoef je niet bij ieder bezoek opnieuw dezelfde informatie in te voeren of te downloaden. Ook gebruiken wij de cookies voor marketing doeleinden. Hierdoor kunnen wij meten hoe de bezoekers de website gebruiken en waar er mogelijkheden zijn voor optimalisatie.

Cookies accepteren of verwijderen
Om optimaal gebruik te kunnen maken van onze website, is het van belang dat jij ervoor kiest om de cookies te accepteren. Je kunt de cookies accepteren door op de knop Akkoord te klikken in de cookiemelding. Deze cookiemelding zal zichtbaar zijn onderaan de webpagina tijdens je eerste bezoek aan de website. Je kunt de cookies verwijderen door op te knop Niet akkoord te klikken in de hierboven beschreven
cookiemelding tijdens het eerste bezoek aan de website. Hou er wel rekening mee dat door de cookies te verwijderen onze websites niet optimaal werken.
Heb jij bij het eerste websitebezoek de cookies geaccepteerd, maar wil je de cookies 
bij een later bezoek niet accepteren? Je kunt iets verder in dit document lezen hoe je de cookies alsnog kunt verwijderen.

Welke cookies gebruiken wij?
Functionele cookies
Functionele cookies zijn noodzakelijke cookies om de website correct te laten functioneren. Deze cookies zorgen bijvoorbeeld ervoor dat de door jouw bekeken vacatures worden opgeslagen, dat je kan inloggen met je eigen
inloggegevens, je browserinstellingen worden opgeslagen, zodat je de website optimaal op jouw beeldscherm kunt bekijken. Zonder de functionele cookies kunnen deze functionaliteiten niet werken.
Analytische cookies
De analytische cookies worden gebruikt om informatie en statistieken te verzamelen over het websitegebruik door de bezoekers. Deze statistieken geven ons inzicht in hoe vaak de website wordt bezocht, hoe de website wordt gevonden, welke pagina’s worden bezocht, in welke volgorde de pagina’s worden bezocht en welke functionaliteiten worden gebruikt door de bezoekers. Deze informatie gebruiken wij om de website te optimaliseren en gebruiksvriendelijker te maken.

Cookies verwijderen
Je kunt ervoor kiezen om geen cookies op te slaan op jouw computer waarbij je alle cookies kunt weigeren of slechts de cookies van derden te weigeren. Ook kun je cookies die al geplaatst zijn alsnog verwijderen. Voor bovenstaande mogelijkheden, moet je de browserinstellingen aanpassen. Hieronder geven wij een korte uitleg per webbrowser hoe je de instellingen kunt aanpassen. Hou er wel rekening mee dat wij jou door het weigeren of verwijderen van cookies niet meer kunnen garanderen dat de website nog correct functioneert.
Cookies verwijderen in Chrome:
Klik op het icoontje met 3 lijntjes rechts bovenin. Klik op ‘Instellingen’ > ‘Geschiedenis’ > ‘Browsegegevens’ wissen. Zorg in ieder geval dat ‘Cookies en andere site- en plug-ingegevens verwijderen’ aangevinkt staat. Je kunt ook aangeven hoe oud de Cookies moeten zijn. Kies hier ‘Alles’.
Cookies verwijderen in Firefox:
Klik op het icoontje met 3 lijntjes rechts bovenin. Ga naar ‘Opties’ > ‘Privacy’. Klik op ‘Uw recente geschiedenis wissen’. Onder ‘Details’ kun je aangeven wat je precies wilt wissen. Vink in ieder geval ‘Cookies’ aan. Je kunt ook aangeven hoe oud de Cookies moeten zijn. Kies hier op ‘Alles’.
Cookies verwijderen in Safari:
Klik links bovenin de menubalk op ‘Safari’ > ‘Voorkeuren’. Kies bovenin het venster het tabblad ‘Privacy’. Klik vervolgens op ‘Verwijder alle Websitegegevens’.”
Cookies verwijderen in Internet Explorer:
Klik op het icoontje van een tandwieltje rechts bovenin. Ga naar het menu ‘Beveiliging’ > ‘Verwijder browsegeschiedenis’. Nu kun je aangeven wat je precies wilt wissen. Vink in ieder geval ‘Cookies en website data’ aan. Klik onderaan het venster op ‘Verwijderen’.


Ik ben een contactpersoon van een opdrachtgever, leverancier of andere relatie
Communicatie
Om onze dienstverlening af te stemmen op jouw behoefte en om een mogelijke samenwerking aan te gaan, slaan wij persoonsgegevens van jou op.
Als je contact opneemt met ons, bijvoorbeeld via e-mail, social media of telefonisch, kunnen wij je contactgegevens vragen. Dit doen we om je vraag of klacht af te handelen en om je eventueel later te benaderen met aanvullende informatie. Je gegevens zijn alleen toegankelijk voor degenen binnen de
organisatie die zich bezighouden met de afhandeling van je vraag of klacht.
Wij gebruiken diverse ICT-middelen, zoals e-mail, om onderling en met jou te communiceren. Hier houden wij een geschiedenis van bij zolang dit relevant is voor opvolging, verantwoording en beveiliging. Wij maken hierbij geen gebruik van (cloud-)leveranciers buiten de EU.
Om te meten hoe opdrachtgevers onze diensten ervaren en gebruiken voeren we onderzoeken en enquêtes uit. Soms vragen we daarbij ook om je naam en contactgegevens te delen, zodat we de resultaten op kunnen volgen en je hier eventueel over te informeren.

Facturering
Om onze geleverde diensten te factureren en te verantwoorden, verwerken wij relevante gegevens zoals namen van contactpersonen.
Voor onze financiële administratie en voor de controle en goedkeuring van facturen, slaan wij relevante gegevens op, zoals de factuur en de persoonsgegevens die daarop vermeld staan.

Rapportages en audits
Met behulp van analyses en rapportages verbeteren we continue onze dienstverlening en bedrijfsvoering. Het gebruik van persoonsgegevens vermijden we zoveel mogelijk, soms zijn we genoodzaakt een beperkt aantal
gegevens toch te gebruiken. Waar mogelijk voegen we gegevens dan samen en maken we ze anoniem, zodat je niet herkend kunt worden.
Voor het uitvoeren van interne en externe controles, bijvoorbeeld audits door onze accountants of de belastingdienst, verwerken wij mogelijk de noodzakelijke gegevens van opdrachtgevers, leveranciers of andere relaties. In geval van een externe controle hebben betrokken partijen inzicht in jouw persoonsgegevens.

Algemeen
Voor juridische doeleinden kan het gebruik van persoonsgegevens noodzakelijk zijn.

Ten aanzien van juridische dossiers is het van belang relevante persoonsgegevens blijvend te kunnen gebruiken en te bewaren voor zover relevant.

Ik zoek werk
Zodra je jouw gegevens achterlaat op onze website, je inschrijft op een vestiging of via een andere weg onze hulp inschakelt bij het vinden van een baan, verwerken wij de volgende gegevens:

Inschrijving
Je heb je ingeschreven en daarna gebruiken we deze gegevens om voor jou op zoek te gaan naar een passende baan. Relevante gegevens delen wij met (potentiële) opdrachtgevers. Wij bewaren jouw gegevens 1 jaar en zullen een maand voor afloopdatum van deze termijn informeren of je ingeschreven wilt blijven staan. De inschrijving is maximaal 2 jaar. Op het moment dat je aangeeft niet langer ingeschreven te willen staan zullen wij de door jou verstrekte gegevens verwijderen.

Solliciteren
Wanneer je solliciteert op een functie creëren wij een profiel voor jou. In dit profiel worden alle relevante gegevens voor jouw sollicitatie, zoals kennis en vaardigheden, opgeslagen. Hiermee kunnen we jouw sollicitatie beoordelen. Wij bewaren deze gegevens totdat de procedure is afgerond. Daarna gebruiken we deze gegevens om voor jou op zoek te gaan naar een passende baan. Wij bewaren jouw gegevens 1 jaar en zullen een maand voor afloopdatum van deze termijn informeren of je ingeschreven wilt blijven staan. De inschrijving is maximaal 2 jaar. Op het moment dat je aangeeft niet langer ingeschreven te willen staan zullen wij de door jou verstrekte gegevens verwijderen.

Algemeen
Als je contact opneemt met ons, bijvoorbeeld via e-mail, social media of telefonisch, kunnen wij je contactgegevens vragen. Dit doen we om je vraag of klacht af te handelen en om je eventueel later te benaderen met aanvullende informatie. Je gegevens zijn alleen toegankelijk voor degenen binnen de
organisatie die zich bezighouden met de afhandeling van je vraag of klacht.
Wij gebruiken diverse ICT-middelen, zoals e-mail, om onderling en met jou te communiceren. Hier houden wij een geschiedenis van bij zolang dit relevant is voor opvolging, verantwoording en beveiliging. Wij maken hierbij geen gebruik van (cloud-)leveranciers buiten de EU.
Voor juridische doeleinden kan het gebruik van persoonsgegevens noodzakelijk zijn. Ten aanzien van juridische dossiers is het van belang relevante persoonsgegevens blijvend te kunnen gebruiken en te bewaren voor zover relevant.

Ik werk via Task & Turn
In onderstaand overzicht beschrijven wij wat we doen met jouw gegevens. Indien we gegevens delen met andere partijen verwijzen wij naar de privacy statements van de betreffende partijen. Het kan zijn dat onze arbodienst of verzekeraar een afwijkende wettelijke bewaartermijn hanteert.

Communicatie
Om onze arbeidsrelatie te onderhouden, je te informeren over je ontwikkelmogelijkheden en om overige wettelijke verplichtingen na te komen, verwerken wij waar nodig jouw persoonsgegevens.

Arbeidsovereenkomst en salaris
Omdat je voor ons werkt maken wij een personeelsdossier, met bijvoorbeeld een kopie/scan van je paspoort/id-kaart. Dit doen we om contractuele afspraken met jou na te kunnen komen. Als wij dit wettelijk verplicht zijn, delen we deze gegevens met overheidsinstanties en uitvoeringsorganen. We hanteren een bewaartermijn van 5 jaar na het einde van je dienstverband voor de kopie/scan van je paspoort/id-kaart. We hanteren een bewaartermijn van 7 jaar na het einde van je dienstverband voor jouw personeelsdossier.
Omdat je voor ons werkt, zijn wij contractueel verplicht je te verzekeren. We delen jouw persoonsgegevens met onze verzekeringsmaatschappij(en). We hanteren daarbij een wettelijke bewaartermijn van 7 jaar na het einde van je dienstverband.
Om jouw pensioen te verzorgen zijn wij contractueel verplicht je persoonsgegevens te delen met onze pensioenuitvoerder. We hanteren daarbij een wettelijke bewaartermijn van 7 jaar na het einde van je
dienstverband.
Als we een werkvergunning voor je aanvragen, zodat jij in Nederland kan werken, delen we je persoonsgegevens met overheidsinstanties en uitvoeringsorganen. We hanteren een wettelijke bewaartermijn van 7 jaar na het einde van je dienstverband.
Om subsidies en loonkostenvoordeel aan te vragen en te verantwoorden, gebruiken wij je persoonsgegevens. We delen deze gegevens met subsidieverstrekkers en eventueel derde partijen die ons helpen de subsidie te
regelen. We bewaren de gegevens 7 jaar. Indien bijzondere persoonsgegevens noodzakelijk zijn voor de aanvraag mogen we dit enkel gebruiken na toestemming. Bijzondere persoonsgegevens zijn gegevens over
godsdienst of levensovertuiging, ras, politieke voorkeur, gezondheid, seksuele leven, lidmaatschap van een vakbond en strafrechtelijk verleden.
Als je jezelf ziek meldt geven wij dit door aan onze arbodienst. Zelf slaan wij de minimale gegevens op die noodzakelijk zijn voor om contact met je te houden, de gemaakte afspraken, of er sprake is van een arbeidsongeval of een verkeersongeval met regresmogelijkheid en informatie over je herstel en
eventuele noodzakelijke aanpassingen die wij van de arbodienst of bedrijfsarts teruggekoppeld krijgen. Deze gegevens bewaren we tot 7 jaar na uitdiensttreding.
Om jouw salaris uit te betalen verwerken wij jouw contact- en bankgegevens. We hanteren daarbij een wettelijke bewaartermijn van 7 jaar vanuit de fiscale wetgeving.
Voor het afhandelen van zakelijke declaraties hebben wij je contact- en bankgegevens nodig en bewijsstukken van je declaratie. We hanteren een wettelijke bewaartermijn van 7 jaar na het einde van je dienstverband.
Als beslag op je salaris wordt gelegd, zijn wij op grond van wet- en regelgeving verplicht om je persoonsgegevens te delen met deurwaarders en schuldeisers. Wij bewaren deze gegevens totdat het beslag ingetrokken is.

Loopbaanontwikkeling en beoordeling
Om je ontwikkeling en functioneren binnen onze organisatie te volgen, leggen wij een personeelsdossier aan. Eventuele testen en assessments die je gemaakt hebt zijn hier onderdeel van zijn. Dit personeelsdossier bewaren we tot maximaal 7 jaar nadat je uit dienst treedt of voor zolang dit relevant is voor je huidige functioneren.

Dienstverlening
Als het voor de opdracht noodzakelijk is (officiële) documenten in bezit te hebben, zoals bijvoorbeeld een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), dan ondersteunen wij in het administratieve proces. Daarvoor is het noodzakelijk om persoonsgegevens van jou te verwerken. We hanteren een wettelijke bewaartermijn van 5 jaar.
Om onze facturen te kunnen verantwoorden naar onze opdrachtgevers en om te voldoen aan contractuele verplichtingen, houden wij een (uren)administratie bij. Wij gebruiken daarbij jouw persoonsgegevens. We hanteren een wettelijke bewaartermijn van 7 jaar.
Met behulp van analyses en rapportages verbeteren we continu onze dienstverlening. Wij rapporteren hierover naar opdrachtgevers. Het gebruik van persoonsgegevens vermijden we zoveel mogelijk. Soms zijn we
genoodzaakt een beperkt aantal gegevens toch te gebruiken. Waar mogelijk voegen we gegevens dan samen en maken we ze anoniem, zodat je niet herkend kunt worden. De bewaartermijn van deze rapportages is 5 jaar.
Om te meten hoe klanten onze diensten ervaren en gebruiken voeren we onderzoeken en enquêtes uit. Om onze producten en diensten continue te blijven verbeteren gebruiken wij persoonsgegevens.

Algemeen
Wij gebruiken diverse ICT-middelen, zoals e-mail, om onderling en met jou te communiceren. Hier houden wij een geschiedenis van bij zolang dit relevant is voor opvolging, verantwoording en beveiliging. Wij maken hierbij gebruik van (cloud-)leveranciers binnen Nederland. Bijvoorbeeld, je naam, contactgegevens en functie worden dan gedeeld.
Voor onze financiële administratie en voor de controle en goedkeuring van facturen, slaan wij relevante gegevens op. Deze bewaren we 7 jaar volgens wet- en regelgeving.
Voor het uitvoeren van interne controles, zoals audits, verwerken wij relevante gegevens van opdrachtgevers, werknemers en kandidaten. De bewaartermijn is 5 jaar nadat het audit rapport is opgeleverd.

Beveiliging en bescherming
Voor de veiligheid van onze werknemers, onze klanten en eigendommen beveiligen we onze gebouwen met camera’s. Deze camera’s zijn duidelijk zichtbaar geplaatst en bij binnenkomst attenderen we je hierop.
Camerabeelden worden maximaal 4 weken bewaard. 

Om onze systemen te beheren en te beveiligen maken we gebruik van beveiligingsmaatregelen.
Voor juridische doeleinden kan het gebruik van persoonsgegevens noodzakelijk zijn. Ten aanzien van juridische dossiers is het van belang relevante persoonsgegevens blijvend te kunnen gebruiken en te bewaren voor zover relevant.
Voor bepaalde verwerkingen vragen we vooraf jouw toestemming. Mocht je geen toestemming geven en/of bezwaar maken tegen deze verwerking, dan kan dit gevolgen hebben voor de dienstverlening die wij aan jou leveren.
In de afhandeling van claims is het noodzakelijk om de relevante persoonsdata te gebruiken en te bewaren voor zolang relevant zijn voor de casus. Voor overige juridische doeleinden kunnen wij ook persoonsgegevens
gebruiken.

Voor bepaalde verwerkingen vragen we vooraf jouw toestemming. Mocht je geen toestemming geven en/of bezwaar maken tegen deze verwerking, dan kan dit gevolgen hebben voor de dienstverlening die wij aan jou leveren.

Geautomatiseerde besluitvorming
Wij maken geen gebruik van processen waarin volledige geautomatiseerde besluitvorming (inclusief profilering) plaatsvindt.

Toestemming
Heb je (uitdrukkelijke) toestemming verleend om jouw gegevens te mogen verwerken? Dan heb je het recht deze toestemming te allen tijde in te trekken. Let op: indien je je toestemming intrekt, blijven de eerdere verwerkingen van gegevens die we gedaan hebben met jouw toestemming rechtmatig.

Wat zijn jouw rechten?
Je hebt het recht om:
te weten welke persoonsgegevens wij van je vastgelegd hebben;
je persoonsgegevens aan te laten passen of te laten verwijderen;
een beperking aan te vragen op het verwerken van jouw persoonsgegevens;
ons te vragen jouw persoonsgegevens aan een andere partij over te dragen;
bezwaar te maken. Indien je bezwaar maakt tegen een verwerking van jouw persoonsgegevens die wij noodzakelijk achten om onze belangen te behartigen kan dit gevolgen hebben voor de wijze waarop wij onze
dienstverlening uitvoeren;
bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens ten behoeve van direct marketing;
niet onderworpen te worden aan een besluit gebaseerd op enkel geautomatiseerde verwerking (waaronder profilering) waaraan voor jou rechtsgevolgen zijn verbonden of grote impact op jou heeft;
een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens (of een andere toezichthoudende autoriteit) over de wijze waarop wij omgaan met jouw persoonsgegevens.

Over dit privacy statement
Wij kunnen dit privacy statement wijzigen, bijvoorbeeld wanneer we meer of andere persoonsgegevens van jou gaan verwerken, of wanneer we daartoe verplicht zijn op grond van privacy wet- en regelgeving. Wij adviseren je om regelmatig kennis te nemen van wijzigingen. Eerdere versies van het privacy statement kun je altijd opvragen.

Deze versie is gemaakt op 24 mei 2018

Heb je een vraag of verzoek?
Heb je een vraag over de veiligheid van jouw persoonsgegevens of wil je een verzoek doen? Neem dan contact met ons op via e-mail: dpo@taskturn.nl of via telefoonnummer 0599-650958.

Bij klachten kun je direct contact opnemen met onze Functionaris voor Gegevensbescherming, ook wel Data Privacy Officer (DPO) genoemd.

Naam: Niké Wieringh-Paternotte
E-mailadres: dpo@taskturn.nl
Postadres:
Task & Turn Holding B.V.
ter attentie van de Functionaris voor de Gegevensbescherming
Drentse Poort 18
9521 JA Nieuw Buinen

Datalek melden
Denk je dat je een zwakke plek in een van onze websites of systemen hebt gevonden? Of is er inbreuk gedaan op de beveiliging van persoonsgegevens? Neem dan contact op met het privacy-team via e-mail: dpo@taskturn.nl of via telefoonnummer 0599-650958. Wij verzoeken je vriendelijk en dringend deze
informatie niet verder te verspreiden en er mede zorg voor te dragen dat de impact voor betrokkenen zo klein mogelijk blijft.